Zobacz temat - Przepisy snookera - pytania i dyskusje - Forum Snookerowe | 147.pl

Szukasz nowego mieszkania w Gdańsku? Mieszkania Gdańsk - wszyscy deweloperzy z Gdańska w jednym miejscu
Forum Snookerowe | 147.pl Strona Główna Forum Snookerowe | 147.pl

Forum miłośników światowego snookera



147.pl  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Snooker 147.pl - Serwis snookerowy

Poprzedni temat «» Następny temat
Przepisy snookera - pytania i dyskusje
Autor Wiadomość
mariczek


Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 5
Wysłany: 2016-12-18, 17:08   

"dzięki"
Jakoś tak nauczono mnie że - jeśli znam temat" - udzielać konkretnych i dokładnych odpowiedzi.
Ale jak to w życiu zdarza się że nauka idzie bądź nie idzie w las. ;-)
 
 
Wanda



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 3416
Wysłany: 2016-12-18, 17:39   

W którejś w wypowiedzi wyżej napisałam, że nie jestem znawcą.
Po drugie, udzieliłam takiej odpowiedzi, jaką uważam za słuszną. Nie umiem inaczej tego ująć. Akademickie dyskusje niestety tracą sens, skoro opisana sytuacja ma szansę zdarzyć się rzadziej niż 100 milionów w Totka.
_________________
Ronnie: I can win more...
 
 
Konrad Maz.


Dołączył: 23 Lut 2015
Posty: 131
Wysłany: 2016-12-18, 22:45   

Możesz się już pochwalić, że znalazłeś odpowiedź na stronie 147.com, od dwóch dni wiemy, o co chodzi, pajacu.

A ja też mam pytanie dotyczące przepisów:
Wiesz, co grozi na większości forów za multikonto i zawracanie d...?
 
 
SzleSzlen


Dołączył: 24 Mar 2018
Posty: 2
Wysłany: 2018-03-24, 22:48   Sprecyzowanie zakończenia frame'u

Witam,
od niedawna grywam w snookera ze znajomymi jednakże nie możemy zrozumieć zasad dotyczących zakończenia frame'u. Czemu czasem zawodnicy grają tak że jeśli gracz (1) ma więcej punktów niż gracz (2) jest w stanie zdobyć z wbijania pozostałych bil frame kończy się dla gracza (1), a w innych przypadkach grają dalej ? Od czego to zależy ?
 
 
Adam_OK
Moderator



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Ząbki koło Warszawy
Wysłany: 2018-03-24, 23:37   

Od gracza przegrywającego. Jeśli różnica punktów jest większa niż to, co zostało na stole (np. 38 przy jednej czerwonej), to zawodnik przegrywający ma prawo poddać frejma. Może jednak powalczyć o snookera (czyli schować białą za jedną z kolorowych) i liczyć na to, że rywal sfauluje i w ten sposób dostanie punkty, których mu brakuje z tych możliwych do wbicia. Jeśli jednak brakujących punktów jest dużo więcej (np. 40 przy sekwensie kolorów, czyli przy 27 punktach) i trzeba liczyć na co najmniej 3-4 skuteczne snookery (czyli, że 3-4 razy dostaniesz punkty z fauli rywala), to gracz może uznać, że nie ma to sensu i woli poddać frejma i zagrać następnego. Wszystko zależy od gracza, a także od ilości potrzebnych skutecznych snookerów oraz od ustawienia bil kolorowych na stole (jak stoją na swoich punktach, to szukanie snookerów jest łatwiejsze, jak są na bandach - to jest trudniejsze).
_________________
Czasem trzeba się cofnąć, aby móc iść dalej
 
 
SzleSzlen


Dołączył: 24 Mar 2018
Posty: 2
Wysłany: 2018-03-24, 23:43   

Bardzo serdecznie dziękuję za szybką i precyzyjną odpowiedź :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group